22 december 2006

They say it's your birthday. It's my birthday too, yeahMin födelsedag - för andra gången!

Det är inte ofta man får fira födelsedag två gånger på ett år. Men i kväll är det dags. Ja, det blir naturligtvis inga födelsedagspresenter.

Bakgrunden till firandet kommer från när Daniel Reichbergs Hot Breeze spelade på min födelsedagsfest i somras. Då bestämde jag och Daniel att de skulle vara mitt husband. I kväll spelar de på en julfest i Teaterbaren på Upsala Stadsteater. Och eftersom de är mitt husband, så ringde Daniel mig igår och sa: "Du fyller år i morgon".

Sagt och gjort - det blir födelsedagsfest i kväll. De som vill är välkomna att komma och fira med mig. Det är naturligtvis entréavgift (det är ju ett vanligt uteställe), men ni får gärna komma och ge mig en pilsner eller fem.

Inga kommentarer: