28 februari 2008

Simpsons är huvudsaken

Nu har jag varit på rea. Nej, det har inte blivit någon bokrea hittills, och det återstår att se om det blir.

Det blev istället rea på Simpsons-boxar på cdon.com. 440 spänn fick jag lägga för säsong 7-9 i huvudboxar (se Marge intill). Och jag fick paketet idag. L var mycket nyfiken på paketets innehåll, men sedan vi öppnat paketet och jag förklarat att jag var väldigt rädd om boxarna, gick hans intresse snabbt över till Bolibompa och Mamma Spindels alla små kryp. 

Säsong 7-9 tillhör de som gått i repris med skrämmande regelbundenhet i våra reklam-tv-kanaler, men några har jag kanske bara sett en gång. Och det ska bli skönt att se alla avsnitten någon gång tillsammans med L. I kronologisk ordning. Utan reklam. Bara det gör det värt varenda öre.

Inga kommentarer: